Poll: What religions are you?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Page 4 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast

Thread: What Is Your Religion ?

Sorry , Sites with the worlds ''Iran , Iranian , Ir ''Are Banned in this Site .
    Last edited by Rasputin; 08-22-2006 at 06:47 PM.

the part with the stars supposed to be 'iranian', dunno why tapesh makes it look like that

فرقش در این است که شیعه پنج تا نقطه داره و سنی یکی

oh ok ta ta ta pesh.. mersi
    .Proud to be Persian.

New Users Vote Pls :=)

i am jewsih and not just from an ethnic, caultrul view point but from a religious prespective as well
    so i guss i am a jewish jew. and i am loving it

din chie..ye seri rasmo rosoom ke mardom dorost kardan bara niaze khodeshoon

that is exactly hat i used to think until i stumbled again apon the jewish religion and saw how balanced it was. And more importantly how sound.
    so i cant say religion is fake.
    http://www.worldometers.info/

G-d determines who walks into your life....It is up to you to decide who you let walk away, who you let stay, and who you refuse to let go.

http://www.nomullas.com/

Quote Originally Posted by mike435 View Post
    that is exactly hat i used to think until i stumbled again apon the jewish religion and saw how balanced it was. And more importantly how sound.
    you are far from balanced! and people who lost their religion and find it again or convert to something new, many times become fanatics! ( im talking in general )
    نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

در زندگی زخم*هايی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می*خورد و می*تراشد.
    صادق هدايت؛ بوف کور

Quote Originally Posted by mike435 View Post
    elaborating more on that point

my personal experiance was this
    i took some philosophy classes, biology's anthro just the whole general thing
    and when you have these libral ethiest professors who are constantly tyring to point things in a direction that their is g-d forbif no g-d you sart to loos faith in religion and you do consider it as a just a culture, or just a way of life.

but thene i had this crazy experiance of finding my self and was able to sit dow with some great rabbies
    people who had doctrate in there respected secular studies tearing apart secular studies not throgh blined faith but objective step by step argumants. including fiels such as philosophy, anthro pology, and diffrnt scinces. THey also used these scinces the other way. it sound hypocritical but when you do it the right way its not.

examlple one rabbi who i was able to talke to had a phd in philiosophy and was a chair at a very perstgious school in america it went to show you what crudentials they have.

dont get me wrong their are still things that they didnt answer for me but thats ok becuse in reality their is never realy proofs but just a complication of evidance. and their is more evidance that their is a g-d than their is not. just got to look for it.

you dont have to realy have a religion to blive in g-d religion is just a means a tool and if it is somthing that can be good why not subscribing to a code of rituals and costums that has more g-dliness to it then regular excistance.
    also keep in mined religion is not the only means of achiving g-dli ness its just a means that is already their and why not use it.

why reinvent the wheel

religion is the wheel and G-d is the destination.
    Last edited by mike435; 10-16-2006 at 12:22 AM.

G-d determines who walks into your life....It is up to you to decide who you let walk away, who you let stay, and who you refuse to let go.

Hindu ...i think im the only hindu here... :P......who cares abt that....

thats dop i was trying to crash a hindu studies class
    whats the diffrance between hindu and budaism

Quote Originally Posted by mahsaak View Post
    islam is = holly Qoran says, not all the things happen in iran
    begole ye bande khodayee iran va hokoomatesh mige ghorano vel kon eslamo bechasb. chon daghighan bar axe.
    vaghti dar ghoran umadeh ke لا اکراه فی الدین
    yani ke dar din hich ejbari nist. va hokoomate iran daghighan baraxe.
    amr be maroof va nahy az monkar be zoore. dar hali ke be yad ba nasihat bashe ek be del beshine.
    baraye haine ke mardoe iran az eslam zadeand.
    eslam kheli shirine. faghat kafie dar mordesh kami tahghigh konid, vaghean be mosalman boodanetoon eftekhar mikonid.
    chizi ke mosalame , vaghti be ensan zoor tahmil beshe. hamishe ensan az un kar na farmani mikone. chon ensan az khodesh ekhtiar dare. fekr dare s, shoooor dare. dar natije khodesh bayad be bavarash berese.
    . man yek mosalanam, hameye dinha baram mohtaramand, hich farghi beyne ensanha ba dine mokhtalef neikone, hame bayad "adam" bashan ghabl az inke din dashte bashan

100% movafegham!!
    aslaan eena hamash nazare mane! so niazi nis doobare benevisam

eyval mahsak khosham oomad az nazaratet

vay hanoz mellat bahse religion mikonan, baba to ke migi dine to behtarine, pas baghie mardom ke dinhaye dige daran chi? ona beran jahanam???
    hamme dinha chizaye moshtarak dran, to zendegi adame khobi bashid, karaye bad nakonid, be kasi zolm nakonido in harfa diige hala har chi dinet mikhad bashe, religion chizi bode ke hokooomat'ha dar toole tarikh ovordan bala chon in tanha vasileye boode ke mitonesan ro mardom tasiirr bezaran
    anyways fellan

Quote Originally Posted by Cop View Post
    vay hanoz mellat bahse religion mikonan, baba to ke migi dine to behtarine, pas baghie mardom ke dinhaye dige daran chi? ona beran jahanam???
    hamme dinha chizaye moshtarak dran, to zendegi adame khobi bashid, karaye bad nakonid, be kasi zolm nakonido in harfa diige hala har chi dinet mikhad bashe, religion chizi bode ke hokooomat'ha dar toole tarikh ovordan bala chon in tanha vasileye boode ke mitonesan ro mardom tasiirr bezaran
    anyways fellan
    In chiz hayeh moshtarak migi,manzuret faghat ghesmat hayeh khubesheh,nah ? .. un ghesmat haei keh beh mardom salhayeh sal dorough goftan chi ? unha hesab nemisheh ? ki javab-e in ja ro mideh ? belakhare kam kam dareh hameh chiza roshan misheh, mardom digeh bi savad nistan ! mardom daran kam kam soal mikonan jaryan chieh ! chetorieh keh mazhab barayeh ba'azi az adam ha poul miareh va khosh bakhti,vali barayeh adamayeh digeh bad bakhti va zolm va narahati miareh !!!

Adam aval bayad yek suzan beh khodesh bezaneh, yek javalduz ham beh digaroun ! digeh touyeh in zamuneh, sareh kasi kolah nemireh ! har ki ham keh mikhad hanuz saresh kolah basheh,khodesh hast keh moghassereh va akhreh kar,az hameh chizha aghab mi ofteh !

Quote Originally Posted by RedWine View Post
    In chiz hayeh moshtarak migi,manzuret faghat ghesmat hayeh khubesheh,nah ? .. un ghesmat haei keh beh mardom salhayeh sal dorough goftan chi ? unha hesab nemisheh ? ki javab-e in ja ro mideh ? belakhare kam kam dareh hameh chiza roshan misheh, mardom digeh bi savad nistan ! mardom daran kam kam soal mikonan jaryan chieh ! chetorieh keh mazhab barayeh ba'azi az adam ha poul miareh va khosh bakhti,vali barayeh adamayeh digeh bad bakhti va zolm va narahati miareh !!!

Adam aval bayad yek suzan beh khodesh bezaneh, yek javalduz ham beh digaroun ! digeh touyeh in zamuneh, sareh kasi kolah nemireh ! har ki ham keh mikhad hanuz saresh kolah basheh,khodesh hast keh moghassereh va akhreh kar,az hameh chizha aghab mi ofteh !
    1, doros harfamo nafamidi ya doros nakhondi
    2, age manzoret ba islam hast, ye chize saree hamin signatueret ke dar morede sangsar gozashti, aya midooni sangsar dar che mavared miat va tarighe amalesh chie chejoore??? age ino midooni bad man bahat dar morede dinha bahs mikonam

Quote Originally Posted by RedWine View Post
    Shayad mitarsan began keh masihi hastan !

LOOOOOOOOOOOOOL siamak u r so funny maaaan, wtf u r talkin about!!! chi chio mitarsaaan, to shakhsi hasti ke be har tarighi i donno whats ur problem but be har tarighiii doos dari esme islamo bad dar biarii har joooor ke shode

bara etella'ate omoomit migam, islam is the fastest and largest growin religion in world
    khoda ro shokr ke to yeki goolle in mosalmoonaye adam kosh nakhordio mosalmoon nashodi,

ye infoye dige bara etella'ate omoomit inke, suicide bombing ro avalin bar japoniha anjam dadan dar zamane jange jahanii ba amrika ke dashtan,

man har az gahii miam ye khorde etela'at behet midam ke befahmi donya daste kie azizam

man ham ba Mamad movafegham. hich dini mesle Islam nemishe

Quote Originally Posted by Cop View Post
    LOOOOOOOOOOOOOL siamak u r so funny maaaan, wtf u r talkin about!!! chi chio mitarsaaan, to shakhsi hasti ke be har tarighi i donno whats ur problem but be har tarighiii doos dari esme islamo bad dar biarii har joooor ke shode
    He is not alone on it! unfortunetly because of some stuff In and Out side iran People have a wrong picture of islam!

Islam is religion of peace, brotherhood, Respect, Harmoni and Love
    نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

در زندگی زخم*هايی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می*خورد و می*تراشد.
    صادق هدايت؛ بوف کور

Mammad jan shoma do sal va khurdei hast keh mano mishnasi va fekr nakonam ta beh hal dar inja chizi dideh bashi keh neshangar-e bi ehterami-e man nesbat beh eslam va ya mazhab-e digar basheh !

Touyeh in section,beh andazeyeh kafi mataleb gozashteh shodeh dar mored-e inkeh dalayeli keh man miaram,kamelan bar hasab-e history va khod-e Ghora'an hast ! man hich chizi ro bedun-e dalil nemigam !

---

Moshkel-e asli tanha eslam nist ! bahs-e man dar mored-e tamam-e mazaheb boudeh va hast ! in shoma budi keh eslam ro matrah kardid,nah man !

---

Mazhab umad ta barayeh ensan ha rahi basheh barayeh azadi va behtar zendegi kardan, Aya az zamani keh mazaheb umadan, ensan ha ba azadi zendegi kardan ? aya mardom ta beh hamin alan tamaman ba hoghugh-e mosavi zendegi kardan va mikonan ? ..in noktei hast keh har adam-e aghel va baleghi miduneh keh mazhab hamisheh mored-e su-e estefadeh gharar gerefteh shodeh va moteasefaneh hich vaght natunesteh rahi basheh barayeh hamzisiti-e moshtarak bein-e ensan ha !!!

---

Dar keshvar-e man va shoma, Iran ,agar kasi bekhad mazhabesho avaz koneh, mored-e khashm-e akhoundha gharar migireh, zendani misheh va e'edam misheh ! chera ? agar Mohammad in kar ro mikard dar 1400 sal-e pish,baray-e in bud keh dar an zaman,te'edad-e mosalman kam bud,nah inkeh bekhad ghanuni ro bezareh keh baes-e zajr va azab-e mardom besheh !

---

Aya mardom-e Iran bedun-e jang eslam ro ghabul kardan ? aya eslam bedun-e khun rizi umad beh Iran? nah !!! ma ghabl az eslam, mazhab-e digeh dashtim,ma zartoshti budim ! shoma madraki biar keh neshun bedeh keh ta hamin hala mardom-e Iran az din-e Eslam razi budan va hastan. chounkeh Iranian,dar hich zamani az din-e eslam razi nabudan va nakhahad bud ! mazhabi keh beh zur biad va ba shamshir beh jelo bereh, hich vaght nemituneh jaygah-e asli-e khodesho peida koneh ! nah hameyeh mardom hazeran keh kur kuraneh ghabul konan tamame masaeli ro keh baghieh migan va goftan !! hastan adamhayeh ziadi keh digeh hazer nistan keh beh zur-e shamshir ,sareshun kolah bereh va sareshun balayeh dar bereh ! an zamanha digar gozasht !!

---

Barha dideh shodeh keh khod-e saran-e mazhabi, Ali Hossein az iranian bad goftan va tamamn hadis va tarikh amadeh keh arabha ba ma doshman budan, pas taklif-e in jaryan chi misheh ? aya in ham dorougheh ?

---

Agar shoma entezar darid keh man kur kuraneh begam keh eslam perfect hast, moteasefaneh bayad shoma ro na omid konam va begam keh eslam,manand-e mazahebeh digeh kamel va perfect nist !!! ghavanin-e eslam nah dar zaman-e khodesh, va nah alan barayeh mellat-e Iran va nah hich vaght kafi budeh,in ghavanin kamelan neveshteh shodeh hast barayeh a'arab,nah barayeh mellati keh khodesh sahebe ghavanin budeh va hast va kameltarin jaryan-e farhangi ro dareh !

---

Dar Iran, zanan ba'ad az eslam ta beh hamin alan mored-e zolm gharar gereftan, hich vaght zanan,natavanestan hamanand-e mardan az hoghugh-e mosavi barkhordar bashan ! bikhod va bi jahat daran zanha ro az bein mibaran va in chizi nist keh digeh beshavad penhan kard !

---

Dar inja yek nafar dareh dorough migeh ! ya eslam va ya hokumate eslami !! shoma entekhab kon ! ki inja dareh zolm mikoneh va azab ijad mikoneh barayeh mellat-e Iran ? ki va ya cheh kasani daran su-e estefadeh mikonan ? va chera ? shoma entekhab kon, shoma neshun bedeh va tozih bedeh ta keh besheh dar yek jahat-e mostaghim va sazandeh bahs kard !

---

Dar har sharayeti keh basheh,man taraf-e mellat-e Iran hastam ! man mikham azadi dar keshvaram basheh,man nemikham digeh zur va zolm va ejbar dar Iran basheh,shoma begu ki moghassereh va chera ! man beh hameyeh aghayedi keh bar hasab-e aghl va mantegh bashan,ehteram mizaram !

guys wether you belive in the religion or not or logicly it dosent make sence to you that religion should excist or not excist
    you should leav the subject alon
    because even if you have seen bad from a religion it is not the truely religious that you should be going after, it is the crazy fanatic that uses it as a tool of hate. and alters its interpatations

what ever religion that has pissed you off, you are barking up the wrong tree because the avrage religious prson is truely using the religion for good

and even lets say you still think that rellligion or all these are g-d forbid fake you dont have to consstantly chalange it because it is a good and why would you want to tarnish somthing that is good

remeber the avrag religious person uses religion for what it is intended so i think the whole argument of chalenging religion in a public places to the masses is iralevent becuase it is not the masses that are using religion in uninteded ways

for example from relligion of peace comes stonning of a young woman who has been raped,
    because of this incident are you gonne lable alll muslims inhuman,? Offcourse Not because an overwealming majority dont beliveit and are extremly against it,most will remain muslim becuase it was not their religioun that did it.

also if you keep putting up examples of religous people who have done bad you only creat hate like that, and you push the moderates of that religion to extremes becuase they think your cartique is against them.

example muslim terrosit hijaked plane crashed it in to the worls trade center.

that was not an act of islam it was the evil act of acpoul of individuals who interpeted islam like that it would not make sence to say islam is bad becuase it is not islam

also at the same time when people say religion is the root of all evil
    that has truths to it to becuase unfortanitly it is the fanatic minority that ussualy takes helm of the movment and logicly in anything if you take it all the way you cant see somthing else coexcisting so you start hostility among the mases. hopefuly we can bring some rational to the religious minority in hopes that they wont creat hotilitys

also you have allwyas seen ingighting in the same relgion so even if their was no religion people will still fined ways to kill each other.
    the sad thing is religion is the fasest and most efficient way to unite people.

mike well put and yes i agree we have to stop generalizing and putting an entire religion or all religions into one basket and keep stepping on it cause what some fanatics do with it, plz go and stomp on those individuals who change the religion and for example stay behind their holy book to defend themselves when they go on a killing spree and call it holy war. the root of the problem are people who misinterpret religions, not the religion itself!

i am announcing proudly, i am a pure Bahai. In my perspective all other religons are respectable including Islam but unfortunately islamic religious leaders make human beings frustrated!

FIRST YEAR OF ADVANCED MATHEMATICS AT MACQUARIE UNIVERSITY

Muslim

I am a muslim too, Vali be nazare man ensane khoob boodan mohem tar az ejraye forooye din hast.